Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Imorgon är det dags...

Av Anna - 22 februari 2009 18:06

...att väga sig och se om veckan gett något resultat. Spännande??


Mitt mål denna vecka var att komma igång bra med programmet, med att räkna points och att motionera minst två gånger. Veckorna är så fullspäckade med diverse saker så mina mål med motionen får ligga på väldigt låg nivå.


Faktiskt så har jag nått mina mål denna vecka. Programmet har funkat bra!! Igår blev det en rejäl promenad i snöyran och idag tog jag och en vän en tur på längdskidorna. Det var jobbigt med tanke på att jag är i absolut usel form men jag fick det iallafall gjort, så det så!!


Om ni är sugna på chokladmousse så ska ni kolla in denna sida...56kilo.se där fick jag tips om en som var väldigt god. Surfa dit och kolla receptet!!


Vi ses imorgon!! // Anna med trötta muskler och träningsvärk!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2009 20:15

Jag har flyttat till ny adress....   http://volangerogaddhang.blogspot.com/   Välkommen dit!! // Volangmamman!! ...

Av Anna - 25 februari 2009 20:33

Visst är det kul när man finner nya recept som är bra...jag fann ett hos Anna, snyggt namn!! Det är en omelett med fetaost, rödlök och tomater. Jättegott!! Surfa in till Anna och kolla hennes blogg, mycket gott!!   Omelett med tomat och fetaost 6,5 p...

Av Anna - 23 februari 2009 19:19

Jodå...det gick bra. Jag tog 3,1 kilo första veckan och det känns superbra!!! Nu är man motiverad att fortsätta att ta kilo för kilo.   Annars är det fullt upp...förstår inte hur jag ska få tiden att räcka till...ändå sitter man här och skriver. Bor...

Av Anna - 17 februari 2009 19:01

Här kommer receptet på potatismoussakan...   Potatismoussaka (4 port)   12 st medelstora potatisar     (12p) 1 dl buljong 180 g nötfärs (15 %)            (9p) 1 stor gul lök 1 burk krossade tomater 1 stor burk champinjoner 2 msk tomatpuré 2 vitlökskl...

Av Anna - 17 februari 2009 06:47

...och idag är det kallt!! Jag känner mig frusen helt igenom kroppen. Det är bara -9 ute men ändå...   Så...igår var det första dagen på mitt nya viktväktarliv!!! Det gick ganska bra, var rejält hungrig på kvällen men det brukar vara så innan jag får...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards