Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

I fredags...

Av Anna - 7 februari 2009 22:38

...ringde jag min husläkare för att kolla ett blodsockerprov som jag tog för någon vecka sedan...och det var bra!! JIPPIE!!!! Jag tog nämligen ett prov före jul som låg på gränsen till diabetes så han ville kolla upp mig. Så, det var ju bra...detta betyder ju inte att jag ska sätta mig på min berömda baksida och vänta på att det BLIR för högt utan nu ska jag förbättra förutsättningarna, eller hur??


Motion, bra kost, mera motion!!!! Jag har fortfarande inte ätit något godis...är väl inne på vecka 3, tycker själv att det är riktigt bra gjort. Jag har aldrig orkat förrut så...


Motionen är det lite trög med...så denna vecka är mitt mål att promenera eller cykla på motionscykeln tre gånger. Det känns så mycket bättre när man kommer igång och rör på sig och det är något som jag MÅSTE prioritera. Eller hur?


Ha det bra!! // Anna

 
 
*Pinglan*

*Pinglan*

22 februari 2009 21:30

Tack för besöket :) Vad mumsig denna bilden såg ut.. *fniss* Längtar så efter de svenska jordgubbarna.. Så gott och 0points.. :) Ha en fortsatt trevlig kväll.

http://www.lillrompan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2009 20:15

Jag har flyttat till ny adress....   http://volangerogaddhang.blogspot.com/   Välkommen dit!! // Volangmamman!! ...

Av Anna - 25 februari 2009 20:33

Visst är det kul när man finner nya recept som är bra...jag fann ett hos Anna, snyggt namn!! Det är en omelett med fetaost, rödlök och tomater. Jättegott!! Surfa in till Anna och kolla hennes blogg, mycket gott!!   Omelett med tomat och fetaost 6,5 p...

Av Anna - 23 februari 2009 19:19

Jodå...det gick bra. Jag tog 3,1 kilo första veckan och det känns superbra!!! Nu är man motiverad att fortsätta att ta kilo för kilo.   Annars är det fullt upp...förstår inte hur jag ska få tiden att räcka till...ändå sitter man här och skriver. Bor...

Av Anna - 22 februari 2009 18:06

...att väga sig och se om veckan gett något resultat. Spännande??   Mitt mål denna vecka var att komma igång bra med programmet, med att räkna points och att motionera minst två gånger. Veckorna är så fullspäckade med diverse saker så mina mål med m...

Av Anna - 17 februari 2009 19:01

Här kommer receptet på potatismoussakan...   Potatismoussaka (4 port)   12 st medelstora potatisar     (12p) 1 dl buljong 180 g nötfärs (15 %)            (9p) 1 stor gul lök 1 burk krossade tomater 1 stor burk champinjoner 2 msk tomatpuré 2 vitlökskl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards