Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Äntligen fredag!!

Av Anna - 13 februari 2009 10:10

Så har äntligen fredagen kommit och det var skönt. Jag är alltid ledig fredagar och det är nästan bästa dagen på hela veckan...kanske det beror på att alla jobbar och inte jag!! Hi, hi, hi!!!


Idag ska jag och lillstumpan åka och handla och sen blir det nog en tur till pulkabacken...måste röra lite på, känner jag!! Det är bra motion för mig och förenar nytta med nöje!! Pulsa i snön och samtidigt dra en snowbord med ca 15 kilo på...jag lär nog få min motion, har jag en känsla av.


Igår hade jag och mina utmanade kolleger en liten träff. Vi la upp en plan för hur vi skulle göra framöver och vi bestämde att det får bli en omgång med viktväktarna. Vi ska köra så länge vi behöver...vi är som tripp, trapp och trull...jag är ju självklart störst så jag får nog hålla på betydligt längre än de andra men jag vet att de kommer att stötta mig hela vägen!! Först ska vi köra i 4 veckor och sedan ha en ny träff med mat och prat. Bra tillfälle att tipsa varandra med recept,dra varandra i öronen eller snällt putta varandra framåt!!


Så under helgen blir det planering och matshopping!! Nu ska här göras matlådor!! Ha det bra!! // Anna

 
 
Sofia

Sofia

13 februari 2009 10:28

Kikar in och säger Hej!

Fin blogg du har.

Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Marie Hj.

Marie Hj.

15 februari 2009 23:32

Vad kul att ni är 3 stycken som kan hjälpas åt både med pepp och recept. Det kommer att bli mycket enklare och framförallt roligt att gå ner i vikt.
Kram!

http://batgirlsblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 mars 2009 20:15

Jag har flyttat till ny adress....   http://volangerogaddhang.blogspot.com/   Välkommen dit!! // Volangmamman!! ...

Av Anna - 25 februari 2009 20:33

Visst är det kul när man finner nya recept som är bra...jag fann ett hos Anna, snyggt namn!! Det är en omelett med fetaost, rödlök och tomater. Jättegott!! Surfa in till Anna och kolla hennes blogg, mycket gott!!   Omelett med tomat och fetaost 6,5 p...

Av Anna - 23 februari 2009 19:19

Jodå...det gick bra. Jag tog 3,1 kilo första veckan och det känns superbra!!! Nu är man motiverad att fortsätta att ta kilo för kilo.   Annars är det fullt upp...förstår inte hur jag ska få tiden att räcka till...ändå sitter man här och skriver. Bor...

Av Anna - 22 februari 2009 18:06

...att väga sig och se om veckan gett något resultat. Spännande??   Mitt mål denna vecka var att komma igång bra med programmet, med att räkna points och att motionera minst två gånger. Veckorna är så fullspäckade med diverse saker så mina mål med m...

Av Anna - 17 februari 2009 19:01

Här kommer receptet på potatismoussakan...   Potatismoussaka (4 port)   12 st medelstora potatisar     (12p) 1 dl buljong 180 g nötfärs (15 %)            (9p) 1 stor gul lök 1 burk krossade tomater 1 stor burk champinjoner 2 msk tomatpuré 2 vitlökskl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards